piątek, 8 grudnia 2017

Cudny przepiśnik od Joanny

Dziś kolejna z naszych weteranek przedstawia pierwszą ze swoich prac...
Przywitajcie J Dark:

"Hej! W tym roku po raz trzeci biorę udział w Scrapowaniu dla WOŚP. :)
Tym razem przygotowałam dwa łapacze snów oraz przepiśnik.
Do wykonania przepiśnika wykorzystałam papiery od sponsora - UHK Gallery.

Pracę zaczęłam od przygotowania potrzebnych materiałów. Papiery przycięłam do odpowiednich wielkości. Brzegi okładki okleiłam washi tape. Następnie przeszyłam papiery na maszynie, posklejałam oraz dodałam serwetkę z wykrojnika, WOŚPowe serduszko i tekturową koronkę.
Na koniec całość zbindowałam.
Przepiśnik gotowy! :)



Joanna (J.Dark)

A my wraz z Asią mamy nadzieję, że będziecie ostro walczyć o ten wspaniały przepśinik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP