niedziela, 12 listopada 2017

Notes od Magdy

Magda gra z nami już któryś rok, zawsze wykonując prześliczne prace, które nam przekazuje by walczyły dla Orkiestry w aukcjach, w tym roku również wykonała śliczne prace... Zresztą zobaczcie sami...

Witajcie! 

W tym roku przygotowałam dwie prace, dziś notes :-) Ponieważ ostatnio moją uwagę przykuwają media, postanowiłam, że to właśnie mediami będę się bawiła przygotowując się do Orkiestry. Notes to dominacja patyny. Dobrałam materiały i przystąpiłam do pracy. 
Przykładałam elementy to tu to tam, nie mogąc się zdecydować. Dobierałam maski, pasty, mgiełki.  Nakładałam preparaty, “psikałam” mgiełkami, a pędzle plątały mi się między palcami. Sporo pracy, ale efekt bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że Wam też :-)”

 proces twórczy






i kilka szczegółów gotowego notesu









 Tak wygląda gotowa okładka


autorka z notesem



pozdrawiam
Magda 

ps Z dzisiejszą autorką notesu- Magdą jeszcze się spotkamy, gdyż przygotowuje ona także blejtram,
który przekazuje na licytacje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy :)

A my mamy nadzieję, że przy waszym udziale notes ten zdobędzie dużo $$$ na cel 26 finału WOŚP: Wyrównanie szans w leczeniu noworodków. 

Aby nowoczesny sprzęt (m.in. np. inkubatory) trafił do szpitali tzw. pierwszego stopnia, czyli tych podstawowych.
Siema i dołączcie do naszego wspólnego WOŚP'owego grania dla dzieci.  

pozdrawiam Magda/decoartm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP