wtorek, 14 listopada 2017

mediowy Notes od Killashandry


Mnie znacie od samego początku, kręcę tą grupę , aby wspierać szczytne cele Orkiestry i kolejnych finałów, tak, tak... ja też robię prace... będzie tego kilka sztuk... zacznę od czarnego mediowego notesu...

niby nic wielkiego (znaczy notes sam w sobie całkiem spory jest... bo ma coś koło 18x18cm plus sprężyna i ponad 100 kartek)... a jednak całkiem sympatyczny z niego notes... najpierw okładki dostały dziurki, żeby było jak sprężynę założyć i żeby serce duże wpasować, następnie pomalowałam je z jednej strony na czarno, okleiłam czarnym papierem z drugiej... potem naklejenie dużego serca, pokolorowanie małego, nałożenie na małe glossa... naklejenie na notes... a potem dodanie faktur... i szklanych mikrokulek... znów malowanie na czarno (częściowe) a na koniec kilka kolorów shiny powders, żeby nadać całości czarno-tęczowego wyrazu... a na koniec - już po spięciu sprężyną, która również swoją porcję czarnego gessa nosi... nawiązałam mnóstwo różnokolorowych wstążeczek.
Ja wiem, że dla laika to niewiele znaczy... No bo co to są shiny powders... i po jakiego faktury nakładała na notes, kiedy ich miejsce w segregatorze księgowej jest - hihihi - ja wiem, po chińsku mogłabym ;) 


Grunt, że chyba fajny notes wyszedł, mieni się ślicznie i może się stać super kompanem dla osoby, która go wylicytuje.


Jak sami widzicie, mimo dominującej czerni na notesie, wcale nie jest on ponury - jak widać :)

Naprawdę liczę na waszą zaciętość w licytacji - tak, abyśmy wspólnie mogli się pochwalić dużą $$$, jaka wpłynie na konto Orkiestry, na cel 26 finału: wyrównanie szans w leczeniu noworodków. 
Aby nowoczesny sprzęt (m.in. np. inkubatory) trafił do szpitali tzw. pierwszego stopnia, czyli tych podstawowych.
Siema i dołączcie do naszego wspólnego WOŚP'owego grania dla dzieci.  

SIE-MA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP