poniedziałek, 6 listopada 2017

Maskotki od Haliny

Kochani, pamiętacie Halinę? Na pewno... w ubiegłym roku zrobiła dla akcji szydełkowe usztywniane dzwoneczki na choinkę... w tym roku zaszalała... zresztą sami zobaczcie

W tym roku drugi raz biorę udział w akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP... i bardzo się z tego cieszę. Tym razem podeszłam do tematu nieco inaczej... już w Styczniu rozpoczęłam pracę nad maskotkami... i w efekcie zrobiłam ich aż cztery... dziś pokażę Wam pierwszą z nich, inspirowaną Misiem Uszatkiem - wprawdzie moja maskotka klapniętego uszka nie ma... ale bardzo mi go przypomina.

 
Misio oprócz spodenek i koszulki ma również czapeczkę z daszkiem i może się stać wiernym towarzyszem Waszego Szkraba... o ile to Wy wygracie licytację w jego aukcji.


Wierzę, że będziecie go zażarcie licytować :) i w efekcie uzyskamy sporo $$$ na cel 26 finału Orkiestry (a, jak wiecie, maskotek będzie więcej...): Wyrównanie szans w leczeniu noworodków. 
Aby nowoczesny sprzęt (m.in. np. inkubatory) trafił do szpitali tzw. pierwszego stopnia, czyli tych podstawowych.
Siema i dołączcie do naszego wspólnego WOŚP'owego grania dla dzieci. 

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP