sobota, 17 grudnia 2016

Zapiśnik od Henryki

Henryka nie pierwszy raz z nami gra, i zawsze z dużym sukcesem :)

Witam Was bardzo serdecznie!
Bardzo mi miło i w tym roku wspierać akcję WOŚP i mam nadzieję, że moja praca wylicytuje dużo pieniążków.
Zrobiłam Zapiśnik. Trochę mediowy i bardzo kolorowy, w moich ulubionych kolorach.
Użyłam papierów od Magicznej Kartki, a na bazę zapiśnika wybrałam, jedną z baz dostępnych od Białych Kruczków.
Obkleiłam bazę zapiśnika papierami, zabezpieczyłam rogi metalowymi narożnikami.
Następnie odpiłam przy pomocy maski i gel medium, wybrany wzór, posypałam pudrem do embossingu i podgrzałam nagrzewnicą, by stopić wzór.
Czarnym tuszem, odpiłam gazetkowy wzór, na całości.
Następnie, ze skrawków, zbudowałam kompozycję, w jednej częsci mojego zapiśnika. Przykleiłam i znów poodbijałam pieczątki.
Dodałam postrzępiony kawałek gazy. Przykleiłam serduszko, resztę ozdób i kwiaty.
Niektóre elementy pomalowałam białym gesso, a niektóre farbami akwarelowymi. Dodałam kamyczki średnie i małe.
I oto on. Mój zmediowany Zapiśnik.




Mam nadzieję, że Wam się podoba i będziecie licytować by go mieć dla siebie.
Pozdrwiam serdecznie,
Henryka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP