niedziela, 18 grudnia 2016

Nosidełko na "oranżadę" od Magdy

W tym roku znacznie poszerzyłyśmy "asortyment" między innymi za sprawą Magdy...



Siema!
To moje trzecie spotkanie z grupą scraperek. Wcześniej robiłam notesy, rok temu był to album i skrzyneczka decoupage w tym roku postanowiłam znowu poszaleć i zrobiłam kilka prac w różnych technikach.
Jedną z czterech moich prac jest nosidełko na "oranżadę". Solidna drewniana rzecz, która mam nadzieję, że posłuży nowemu właścicielowi przez długie lata.
Postanowiłam trochę postarzyć drewno dzięki czemu nosidełko wygląda nieszablonowo.
Motyw Londynu, jeden z popularniejszych w ostatnim czasie świetnie wkomponował się w całość. Nosidełko było pomalowane emalią akrylową, zabejcowane i kilkukrotnie polakierowane.

Kolejne etapy powstawania mojej pracy, jak i efekt końcowy znajdziecie poniżej na moich zdjęciach, które możecie tu obejrzeć.





Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP