piątek, 16 grudnia 2016

Debiut Beaty....

Jak co roku do naszego grona dołączają nowe osoby... w tym roku dołączyła Beata...

Zaczyna z przytupem od wianka z kwiatami...

Bardzo mi miło wszystkich powitać! 

Mam na imię Beata  i biorę udział w akcji po raz pierwszy.  Do akcji skrapowania dla WOŚP zaprosiła mnie sama  Killa – dobra wróżka całego zamieszania. Zgodziłam się bez wahania...ponieważ nie ma się co zastanawiać, kiedy można komuś pomóc.

Jako debiutantka i osoba wciąż szukająca twórczych ciekawostek wybrałam wianek obsypany  własnoręcznie wykonanymi kwiatami z pianki foamiran. Dodatkowo wykonałam komplet 3 kartek uniwersalnych, które ozdobione są „moimi” kwiatami z papieru czerpanego, barwionego akwarelami.

Pierwszy, główny projekt, to wianek z kwiatów... zrobiony został na gotowej bazie słomianej...owiniętej gazą barwioną akwarelami... (to moje ulubione farby:))... Killa wie... i znów masa wycinania, farbowania suchymi pastelami... i „tłamszenia” aż do bąbli na palcach... potem już tylko sklejanie i gotowy wianek czeka, żeby rozgościć się w nowym domu:) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP