środa, 23 listopada 2016

weteranka Magda w akcji

Magdę znacie bardzo dobrze... gra z całych sił z nami już nie pierwszy raz... zresztą oddajemy głos bohaterce posta:


Siema!

To moje trzecie spotkanie z grupą scraperek. Wcześniej robiłam notesy, rok temu był to album i skrzyneczka decoupage w tym roku postanowiłam znowu poszaleć i zrobiłam kilka prac w różnych technikach.
Jako, że jest to akcja scraperek, to nie mogło zabraknąć wśród moich prac rzeczy wykonanej z papieru. W tym roku postanowiłam zrobić kartkę okolicznościową w pudełku.
Do jej wykonania użyłam cudownych papierów Lemon Craft z kolekcji "Wieczne Lato". Kwiaty wykonałam ręcznie z irańskiego foamiranu, a serduszko zostało pomalowane i zabezpieczone preparatem z efektem spękań. Pudełko, jak i sama kartka ujednoliciłam by tworzyły jedną spójną całość.
Poniżej zdjęcie mojej pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP