piątek, 11 listopada 2016

Renia czaruje mediowo...

Nasza Renia to czarodziejka mediowa... jej wymediowane notesy czarują już drugi raz...

Witajcie!
Mam na imię Renata (Nerena). Po raz drugi uczestniczę w akcji skrapowania dla WOŚP. Aktualnie zrobiłam jedną pracę czyli przepiśnik.

Proces twórczy przebiegał podobnie jak robiłam przy kalendarzu w ramach mojego pierwszego uczestnictwa skrapowania dla WOŚP. w 2015 roku. Jak widać wciąż lubię mix media inaczej mediowanie np okładek daje mi to, wewnętrzny relaks.
Na początku miałam  przygotowany, wcześniej zbindowany przepiśnik. Okładki zostały nałożone gruntem, gel medium. Następnie wykorzystałam koronki, szablon z motywem drewna. Potem natryskiwałam mgiełkami w kolorze turkusu oraz złotym aby nadać ciekawe nasycenie, fakturę. Do okładki zembossingowałam, przykleiłam tekturki od Killashandry oraz  Anemone (Scrapek.pl).
Na koniec dodałam narożniki oraz utrwaliłam pracę. Efekt pracy przedstawia przepiśnik z odcieniem złotym, które fajnie ze sobą harmonizują oraz kontrastują nadając tej pracy taki styl oryginalnej starej nawierzchni o głębokim turkusie.

Dodatkowo dołączam zrobioną Kartkę w ramach podziękowania za zakup i udział w Akcji Scrapowanie dla WOŚP.


Mam nadzieję, że Przepiśnik będzie służył z pożytkiem.

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP