wtorek, 15 listopada 2016

Kasi praca druga :)

Niektóre z nas nie mogą zakończyć na zrobieniu jednej pracy.... dlatego wykonują ich więcej... Kasia jest tego dobrym przykładem - nie jest jednak jedyna ;) ale o tym dobrze wiecie :)


 Witam, w tym roku postanowiłam podwójnie zadziałać i stworzyłam drugi przepiśnik. Miałam spory dylemat czy użyć kuchennych tekturek, czy może fartuszkowego wykrojnika.
Niestety format troszkę za mały więc stanęło na samej tekturce  wośpowej. Znów postawiłam na minimalizm i na ulubioną kolorystykę. Rozjaśniłam brązy białą koronką z dziurkacza, chyba najwięcej słodyczy przepiśnikowi dodaje mała muffinka której wzór powtarza się zarówno z przodu jak i na okładce.
Okładki okleiłam, dodałam dedykowany wkład, zbindowałam i tak  powstał kolejny przepiśnik.




Pozdrawiam
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP