wtorek, 1 listopada 2016

Inicjacja Mirandy...

Jak co roku, dołączają do nas nowe osoby, tak jest i tym razem... Miranda jest jedną z Takich osób... jest też siostrą jednej z naszych weteranek...

ciekawi? Oddajemy głos Mirandzie:


Witam wszystkich serdecznie! 

Mam na imię Miranda i biorę udział w akcji po raz pierwszy.  O akcji skrapowania dla WOŚP dowiedziałam się od siostry Anety. Nie trzeba mnie było specjalnie namawiać, aby wziąć udział w akcji. Każdy pretekst jest dobry, by rzucić wszystko i wpaść w wir tworzenia!  I tak oto debiutuję skrzyneczką i przepiśnikiem.  

Moją pierwszą pracą jaką wykonałam była drewniana skrzyneczka na różne drobiazgi. Pracę rozpoczęłam od pomalowania całej skrzyneczki wiśniową bejcą rustykalną i zagruntowania wieczka. Do pomalowanego przedmiotu dobrałam papiery i wycinanki w kolorach brązu i ciemnej wiśni. Mgiełkami zabarwiłam serca na bordowy kolor, tak aby idealnie pasowały do ozdobnego motywu kartki pocztowej, jakim postanowiłam ozdobić wieczko.

  Na koniec dodałam kwiatek z foamiranu, który przewiązałam sznurkiem. Wnętrze mojej skrzynki skrywa duże serce, którym ozdobiłam wieko skrzyneczki. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP