środa, 9 grudnia 2015

Twórczo zakręcona Beata prezentuje swoją skrzyneczkę.

Witam serdecznie, mam na imię Beata.
Skrapbook’ingiem zainteresowała mnie pewna Pani, Pani Jola jakieś dwa lata temu.
Od tamtej pory pochłonięta jestem tą wielką przyjemnością tworzenia. W tym roku postanowiłam tworzyć szlachetnie, na szlachetny cel WOŚP.
Moje pudełko jest drewniane przeznaczone na wszystko czego dusza zapragnie J
Niestety nie mam zdjęć z tworzenia, ponieważ szlachetne tworzenie odbyło się tak błyskawicznie, że lampa błyskowa nie zdążyła ;-)

Proces tworzenia przebiega zawsze tak samo, wybór papierów, wybór dodatków i składanie kompozycji.  Na tym prostota się kończy. Są prace, które robią się bardzo długo, potrafię kilkakrotnie zmieniać kompozycję, kwiaty, dodatki. Potem zrobię szybką fotkę, żeby pamiętać co i jak ułożyłam, zrzucam następnie wszystko z pracy, żeby poukładać według wzoru i …. oczywiście układam inaczej. Są też prace, które robię błyskawicznie, tak jak było w przypadku pudelka.  Wiedziałam dokładnie jaki cel chce osiągnąć a pomogło mi przy tym WOŚP’owe serduszko które narzuciło wytyczne i praca powstała błyskawicznie bez mąk braku weny twórczej.


W tej szlachetnej pracy nie mogło zabraknąć moich ukochanych kwiatków – magnolii.


Na nich siedzi maleńki koliberek, dodający pracy lekkości.


Środek pudełka jest przeciągnięty lakierem do decoupage. Poza tym dno wyłożone jest papierem którego użyłam również na zewnątrz. Nie mogło zabraknąć WOŚP’’owego serduszka.




1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP