poniedziałek, 14 grudnia 2015

Origata prezentuje swój planer...

Witam się z Wami po raz drugi - w zeszłym roku miałam przyjemność wykonać na akcję notes, tym razem przygotowałam planer.
Mam na imię Agata, ale w sieci znana jestem jako Origata. Tym razem postanowiłam stworzyć moją pracę od podstaw, bez stosowania gotowej bazy. Jako, że z bindownicą samodzielnie pracowałam po raz pierwszy, nie obyło się bez wpadek, ale oto jest - gotowy planer, w którym okładki oklejone są materiałem, a dopiero później papierem scrapowym.
Cechą charakterystyczną planera jest zamontowana na stałe opaska, zamykana na dwa magnesy: to mój autorski pomysł Emotikon smile Planer ozdobiłam metalowymi koronkami, ćwiekami, zawieszkami, moimi ulubionymi kaboszonami oraz tekturkami. Głównym ozdobnikiem okładki jest motyw serca - firmowa tekturka naszej akcji.

Mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba i że trafi w dobre ręce, wspomagając tę wspaniałą akcję, jaką jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP