wtorek, 8 grudnia 2015

kolejny puzzel do układanki...

Dziś pokażemy kolejne nagrody w naszych zabawach.... 
wykonałam je ja - Killashandra... Jakiś czas temu zachwyciła mnie podobna zakładka i szukałam sposobności, by taką wykonać... i znalazłam...

wykonałam dwie zakładki, jedną różową, drugą niebieską...każdą z innego zestawu papierów, w obu główną rolę gra serduszko akcji, pospołu z ręcznie wykonanymi przeze mnie kwiatami, uzupełnionymi gotowymi pąkami... w obu znalazło się miejsce na barwioną gazę i kryształki... 
całość klejona magicznym klejem... bez użycia kleju na gorąco, co zapewni żywotność zakładek...

 



tak się zaczynało... no nie pokażę całego procesu... bo to by nudne było, ale jeszcze jedno spojrzenie na nie-gotową jeszcze zakładkę...


ostatecznie nasze firmowe serduszko, potuszowane i pokryte glossem, umieściłam w taki sposób, aby z kwiatami utworzyło większe serce...
w nagrodę za cierpliwość, zobaczycie gotową zakładkę i drugą (już bez zamęczania was tym, jak ją robiłam)...

 

Jedna z nich trafi do zwycięzcy, a druga dołączy do którejś aukcji...


4 komentarze:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP