poniedziałek, 28 grudnia 2015

Agnieszka prezentuje.... znaczy szaleje ;)

Sie ma!
Mam na imię Agnieszka ale wolę jak mówią na mnie Aga ot tak po prostu.  W sieci,  tzn na Facebooku możecie mnie znaleźć również jako Papierkowa Robótka.
Drugi raz biorę udział w akcji Scrapujemy z sercem dla WOŚP.  Drugi i mam nadzieję że nie ostatni. 
Dla przypomnienia lubię wyzwania. I w tym roku również takie podjęłam.  Moim wyzwaniem było zrobienie nie jednej pracy a dwóch.  No ładnie drugi raz udział w akcji i dwie prace.  Czyżby za rok trzeci udział i trzy prace?  Zobaczymy.  Po małych przejściach zdrowotno - remontowych udało mi się prace zrobić. 
Nad czym pracowałam? 
Na pierwszy ogień poszedł przepiśnik, wprawiona po zeszłorocznej akcji. Marzył mi się przepiśnik w czerwieni i z kropkami i taki też powstał.  Oczywiście z kieszonką na dodatkowe przepisy i ze wstążeczkami,  masą czerwonych wstążeczek. Oczywiście nie zabrakło naszego serduszka.




Druga moja praca to Planner. Oj tu były przygody. Najpierw jaki papier wybrać, potem jakie dodatki.  W efekcie końcowym wybrałam Małą Czarną, ot tak jakoś mi się spodobała na Planner. I serduszko,  koniecznie serduszko.






Licytującym już dziś serdecznie dziękuję.
Gramy do końca świata i jeszcze dłużej.
No to Sie ma :-)


 Pozdrawiam serdecznie

Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP