czwartek, 5 listopada 2015

Anety Księga Gości

Cześć wszystkim,
Mam na imię Aneta i po raz pierwszy (i już wiem, że na pewno nie ostatni!) biorę udział w akcji Scrapujemy z Sercem dla WOŚP.
O akcji dowiedziałam z facebook'a, już nie pamiętam która z moich znajomych udostępniła informację na swojej tablicy – pomysł bardzo mi się spodobał szczególnie, że od pewnego czasu zakochana jestem w scrapbookingu. Rękodziełem zaczęłam interesować się już na studiach, najpierw była to biżuteria, następnie decoupage, do którego lubię dzisiaj często wracać. Potem pojawił się cardmaking i scrapbooking – i wpadłam :D Stosy papierów, kwiatki, mgiełki, perełki i inne przydasie zawładnęły moim małym pokojem i jestem przekonana, że szybko się z niego nie wyprowadzą. Lubię tworzyć dla innych, widzieć ich uśmiechnięte i zadowolone buzie, dawać komuś kawałek radości i dlatego postanowiłam wziąć udział w akcji dla WOŚP.
Postanowiłam dopisać się do kompletu ślubnego, który miałam stworzyć z dwiema innymi dziewczynami – mi przypadło wykonanie księgi gości. Poznałam dzięki temu dwie fantastyczne dziewczyny - Kasię (Puch Marny) i Gosię (Art Soul), wspólnie wybrałyśmy zestaw papierów, jaki miał się znaleźć na naszych pracach i ruszyłam z kopyta. Zdecydowałyśmy się na kolorystykę czarno-beżowo-czerwoną – można by rzec, że dość odważną jak na zestaw ślubny, ale papiery są urocze – w serca, miłosne napisy i piękne wzory – przez co byłam pewna, że wyjdzie niepowtarzalny zestaw prac :)  

Na początku był chaos – jak to często u mnie bywa w pierwszej fazie tworzenia. Pierwsze dopasowania, pierwsze decyzje. Nie mogło zabraknąć moich ulubionych maszynowych przeszyć, trochę cieniowań brązowym tuszem, tu napis, tam serduszko, tu szlaczek, tam tekturka - i tak powoli powstawały kolejne karty księgi. 

Potem tylko dopieszczenie pracy, czyli perełki, kwiatki, wstążki i voila – praca gotowa ;) Parę nocy siedzenia do późna, trochę nerwów, lekki stres, ale ja już tak mam, że musi być równo i dokładnie :P

Dzięki udziałowi w akcji Scrapuję z Sercem dla WOŚP czuję, że biorę udział w czymś ważnym i potrzebnym oraz cieszę się, że zdobyłam nowe doświadczenie i poznałam nowe scrapujące koleżanki ;)


Zapraszam wszystkich do licytacji naszego kompletu i innych cudownych prac!  

1 komentarz:

  1. Przepiękna, cudowna i gustowna księga gości :) mimo tak odważnego zestawu kolorów ma w sobie subtelność :) Również bardzo się cieszę, że miałyśmy okazję się poznać ^_^

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP