czwartek, 8 stycznia 2015

Wywiad z twórcą - Joanna

Witajcie i...

Misti: poznajcie Joannę :)
Asia: Jestem Asia, od kilku lat mieszkam w górach świętokrzyskich z mężem i psem. Prowadzę bloga „KartRami”, na którym prezentuję swoje prace.
Misti: Skąd pojawił się w Twoim życiu pomysł na scrapbooking?
Asia: Jako dziecko chorowałam na stawy, leżałam w klinice w Warszawie gdzie wolontariuszki prowadziły z mami zajęcia, w trakcie których nauczyłam się haftu matematycznego. Po kilkunastu latach powróciłam do haftu, a następnie zaczęłam poznawać coraz to inne techniki. Ten papierowy Świat zaczął mnie pochłaniać, jeździłam na warsztaty i jak małe dziecko z otwartą buzią uczyłam się nowych technik i nabierałam, coraz to więcej umiejętności. I tak zaczęła się moja przygoda ze skrcpbookingiem która trwa od 2 lat.
Misti: Jaki styl jest Ci najbliższy ?
Asia: Ciężko zakwalifikować się do jakiegoś konkretnego stylu.
Misti: A kolory?
Asia: Bardzo lubię energetyczne kolory i prace z ich udziałem. Ale w moich pracach nie brakuje też romantycznych koronek, kwiatów i stonowanych kolorów. Przy tworzeniu projektów lubię eksperymentować i łączyć ze sobą papier, haft i materiał.
Misti: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Asia: Ponieważ w grupie siła I wierzę, że moja praca dołoży choć malutką cegiełkę do całej puli, a dzięki niej wspomożemy potrzebujących. Z drugiej strony osoby, które licytują produkty ręcznie wykonane, za swoje dobre serce, dostaną coś indywidualnego i niepowtarzalnego.
Misti: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowego notesu?
Asia: Zainspirował mnie papier. Jak zobaczyłam rozchodzące się, z jednego punku, pasy, to pomyślałam o sercu, z którego płynie słońce i nadzieja, a to (moim zdaniem) idealnie wpisało się w ideę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Misti: Dziękuję, że poświeciłaś nam chwilkę :)
Asia: Ja również bardzo dziękuję.

Oto < blog > Asi i jej zapiśnik




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP