wtorek, 13 stycznia 2015

Wywiad z twórcą - Ewa

Wywiad wieczorową porą :-)

Misti: Witam Was dzisiaj z Ewą :-) Opowiedz nam w kilku słowach o sobie...
Ewa: Hm, to jest to, co niezbyt lubię - mówić o sobie. Mam na imię Ewa - jestem matką, żoną i kochanką wszelkich prac ręcznych. Od zawsze to lubiłam. To daje mi dużo spokoju i mnie wycisza. Mam już "nieco" ponad 40 lat, mieszkam w pięknym mieście Poznaniu. Jestem szczęśliwą żoną jak pisałam i matką 4 już dorosłych dzieci. Na co dzień, jak wiele z nas, pracuję. Jestem nauczycielem, który kocha to, co robi, lubi przebywać ze swoimi uczniami :) Zajmuję się również domem, ogródeczkiem (bo jest mały). Pogłębiam swoję wiedzę zawodową, zajmuję się milionem spraw :) Chętnie angażuję się w życie społeczne. A kiedy przychodzi wieczór, czasem nawet już bardzo późny odprężam się, czyli zajmuję się decoupage'em, rysowaniem, uczę się pisać ikony, tworzę biżuterię, no i kocham pergamin i papier. Mam też jeszcze jedną rodzinkę - forumową - dla nich i z nimi tworzę. Wiele technik próbowałam i chętnie do nich wracam, ale niestety na chwilę, a to z braku czasu. Mało systematycznie prowadzę bloga. A podsumować mogę się tak : Niepoprawna optymistka, uwielbiam działanie. Maluje, rysuje, wycinam, szyje, dziergam, gram, ..., gotuję, co tylko mi w duszy gra. A kiedy przychodzi wiosna dochodzi nowa pasja - ziemia, roślinki, jednym słowem praca w ogródku.
Misti: Czyli scrapbooking nie jest jedyny :-) A skąd pomysł na tworzenie z papieru?
Ewa: Jestem trochę niespokojną duszą, poszukującą nowych rozwiązań, sposobów, a to z tej racji, że praca z młodym człowiekiem nie lubi monotonii, a organizując akcję na rzecz Domu Dziecka potrzebne jest szukanie nowych pomysłów, lepszych, skuteczniejszych, no i koleżanki z forum zainspirowały mnie, ale to dopiero mój początek, jeszcze długa droga przede mną.
Misti: Masz już ulubiony styl, formę pracy?
Ewa: Lubię tworzyć kartki, na różne okazje. Przepiśniki i notesy. Tak jak powiedziałam to mój początek i jeszcze sporo muszę się nauczyć.
Misti: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy?
Ewa: Jak już wspomniałam angażuję się w życie społeczne, Jako nauczyciel zaangażowana jestem również, co roku, w różne akcję, także na rzecz WOŚP. Chciałam jednak właczyć się w nie inaczej, nie jak koordynator, ale uczestnik :) i tak jestem wolontariuszem w projekcie Szlachetnej Paczki i w tej akcji. Tam łączę moją pasję do kontaktu z ludźmi, a tutaj - praca z papierem, tworzenie na rzecz tak
ważną jaką jest pomoc dla tych najbardziej potrzebujacych.
Misti: Skąd wzięłaś inspiracje do WOŚPowych notesów?
Ewa: To zależało od nastroju, a miałam dobry więc są kwiaty, jest czerwony kolor - ciepły, pełen miłości, jest fioletowy, niebieski połączony z czerwienią :) serce z niebem - to wszystko pasuje do zapisków od serca.
Misti: Dziękuję Ci
Ewa: Dziękuję :-)

Oto >blog< Ewy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP