piątek, 26 grudnia 2014

Wywiad z twórcą

to już 4 w dniu dzisiejszym, a my się dopiero rozkręcamy... wierzcie lub nie, ale to nie jest ostatni wywiad, jaki dziś opublikujemy :) 


Killa: Cześć, długo musiałaś czekać na swój wywiad… niecierpliwiłaś się, wiem, ale już właśnie zaczynamy – gotowa?
Doti: Jestem dość cierpliwa, ale każdy chyba czeka z niecierpliwością jak coś ma się wydarzyć po raz pierwszy. I nie jestem gotowa , ale możemy zaczynać.

Killa: Opowiedz nam w kilku słowach o sobie.
Doti: Nazywam się Dorota. Jestem żoną, matką dwójki małych dzieci, matematykiem, informatykiem, pedagogiem, poetką...Z zawodu jestem nauczycielem. Jestem osobą, która ciągle poszukuje swojego miejsca na ziemi, która szuka fascynacji płynącej z życia. Ciągle szukam i odkrywam piękno. Mój nick wziął się z tytułu mojego tomiku oraz z tego, że muzyka jest bardzo bliska memu sercu.

Killa: To z ciebie taki człowiek Renesansu… taki omnibus… wiele wiesz, wieloma rzeczami się interesujesz… A z tego co wiem, to podwójną mamą jesteś od stosunkowo niedawna…
Doti: Z tą wiedzą to jest tak, że im więcej się poznaje to tym więcej się wie, że się nie wie. Czasem dużo zainteresowań i pasji powoduje niestety to, że z wielu rzeczy musimy zrezygnować, a i zaniechać pasji. I właśnie po wielu latach śpiewania odłożyłam to na potem, choć podśpiewuję małym krasnalom i pod prysznicem. Co do macierzyństwa to tak, po wielu latach mam córeczkę, która skończyła 2 latka i synka 3 miesięcznego. Teraz oni są moją największą radością.

Killa: Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
Doti: Zainteresowałam się scrapbookingiem w maju 2013 roku. Wtedy będąc na urlopie macierzyńskim chciałam w natłoku obowiązków znaleźć coś dla siebie. Coś co będzie mi dawało radość, przy czym będę mogła się zrelaksować i zapomnieć o trudzie dnia codziennego, coś co będzie moją siłą napędową. Swoją przygodę rozpoczęłam od quillingu.

Killa: Quilling to wymagająca cierpliwości metoda. Wiem, też, że bywasz na warsztatach różnego rodzaju, czy już odnalazłaś swój ulubiony styl i formę pracy?
Doti: Nadal szukam swojego stylu. Staram się, aby każda praca była niepowtarzalna i jedyna w swoim rodzaju. Głównie tworzę kartki, ale lubię również stworzyć scrap, notes, ozdobić pudełko, ramkę... i co mi tylko w ręce wpadnie.

Killa: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Doti: Bo uważam, że warto się dzielić, a dobro zawsze do nas wraca.

Killa: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowych notesów?
Doti: Z głowy oraz symbolu serca.

Killa: Dziękuję ci za wywiad
Doti: Ja również bardzo Ci dziękuję

Oczywiście zamieszczamy również zdjęcia prac Doti - są przeurocze, nieprawdaż? no i oczywiście pierwsze zdjęcie jest linkiem do bloga naszej twórczyni :)

 kliknij w to zdjęcie aby przenieść się na bloga Doti i poznać więcej jej prac


1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP