piątek, 26 grudnia 2014

Wywiad z twórcą - tym razem Ania...

Goga: Postaraj się opowiedzieć nam swoją krótką historię.

Ania Olejniczak: Mam na imię Ania, mam 19 lat. Aktualnie uczę się w szkole
średniej. Interesuję się fotografią, uwielbiam czytać książki
zwłaszcza kryminały. Od kilku lat w wolnych chwilach
wykonuję na swój użytek kartki, albumy, hafty itp. przy
wykorzystaniu różnych technik, a przede wszystkim
wyobraźni. Sprawia mi to ogromną radość, pozwala się
wyciszyć i uspokoić.

Goga: Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?

Ania Olejniczak: Rękodziełem zainteresowała mnie nauczycielka w gimnazjum.
Chcąc zaczerpnąć wiedzy zajrzałam do Internetu, tam
natknęłam się na scrapbooking i jakoś tak wyszło

Goga: Co powiesz nam o ulubionych technikach, stylu i formach w scrapbookingu?

Ania Olejniczak: Nie wykonuję aż tak wielu prac, żeby móc znaleźć swój
ulubiony styl. Kobieta zmienną jest. Raz mam ochotę na to,
a innym razem na tamto Zazwyczaj wykonuję kartki
świąteczne i okolicznościowe, którymi obdarowuję znajomych.

Goga: Z jakiego powodu zdecydowałaś się na dołączenie do akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?

Ania Olejniczak: Zawsze coś się znalazło dla WOŚP, albo pieniążek albo
pomoc w jakiejś innej formie. Stwierdziłam, że połączę
przyjemne z pożytecznym. Miałam okazję widzieć jak dużo
sprzętu z serduszkiem jest w polskich szpitalach. Krótko
mówiąc uważam, że warto pomagać.

Goga: Jaka była Twoja inspiracja do stworzenia dzieł na akcję „Scrapuję z sercem dla WOŚP” i skąd wzięłaś swoją inspirację do ich utworzenia?

Ania Olejniczak: Inspiracja przyszła sama, nawet nie wiem skąd. Tak to już u mnie bywa.

Goga: Dzięki za poświęcenie tych kilku chwil na wywiad.

Ania Olejniczak: To ja Dziękuję.


A takie cuda Ania przygotowała dla naszej akcji:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP