niedziela, 14 grudnia 2014

Wywiad z twórcą - Ola

Dziś poznamy  Olę...

Goga: Proszę, przedstaw się w kilku słowach.
Ola Belta: Mam na imię Ola, a w sieci można mnie znaleźć jako Choco, moje scrapbookingowe poczynania można śledzić pod adresem www.choco-passion.pl . Mieszkam w malutkiej wsi na południu Polski. W dzień studiuję wymarzony kierunek czyli psychologię, a wieczorami poświęcam się swojej pasji tworzeniu okolicznościowych kartek, notesów, albumów, przedmiotów mniej lub bardziej użytkowych. Kocham rzeczy piękne, leniwe poranki czytając książki i wieczory z kubkiem herbaty w ręce.

Goga: Skąd u Ciebie zainteresowanie scrapbookingiem? Jak zaczęła się Twoja przygoda?
Ola Belta: Papierowe rękodzieło interesowało mnie od zawsze, długo jednak nie wiedziałam, że to co robię to właśnie "scrapbooking". Kiedyś szukając w Internecie inspiracji odkryłam blogi scraperek i forum o scrapbookingu. Dalej poszło jak lawina - wsiąkłam, scrapbooking uzależnia.

Goga: Co możesz powiedzieć o rodzajach prac w scrapbookingu? Jaka najbardziej przypadła Ci do gustu? Jesteś wszechstronna czy raczej skupiasz się na tworzeniu tylko ulubionych form?
Ola Belta: Moje prace to ja - są tak różne jak moje nastroje, humory, przygody, przeżycia. Ciężko więc określić mi "mój styl". Nie od dziś wiadomo, że "kobieta zmienną jest". Jeśli chodzi o formy - lubię tworzyć kartki dla moich bliskich, dekoracje domu i przede wszystkim upamiętniać w mini albumach fajne chwile.

Goga: Jaka jest przyczyna Twojej współpracy z akcją Scrpujemy z sercem dla WOŚP? Dlaczego chcesz pomóc Wielkiej Orkiestrze ŒŚwiątecznej Pomocy w tym roku? Co Cię skłoniło do takiej decyzji?
Ola Belta: Uwielbiam tworzyć "dla kogoœ", obdarowywać moimi pracami. A jeśli to może przynieść coœ dobrego, pomóc komuœ to cieszę się tym najbardziej. Kiedy usłyszałam o akcji scraperek ani chwili nie wahałam się. Zestawienie swojej pasji i pomocy innym to połączenie idealne.

Goga: Co było Twoją inspiracją do stworzenia notesów w ramach akcji WOŒP?

Ola Belta: Inspiracje do wszystkich moich prac biorę z tego co mnie otacza. Tworząc WOŚP-owe notesy zależało mi żeby były uniwersalne, żeby każdy mógł w nich znaleźć jakiœ podobający mu się element. Starałam się też żeby były praktyczne i trwałe.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP