środa, 31 grudnia 2014

Wywiad z twórcą- Aka

Zapraszam Was na wywiad z Anią :-)

Misti: Witaj, proszę opowiedz nam o sobie
Aka: Witam...Ania, w sieci jako Aka, bloguję i kartkuję od trzech lat. Od tamtego czasu zaczęłam też tworzyć layout'y, notesy, albumy, blejtramy i wszystko, co da się wyczarować z papieru i mediów.
Misti: Trzy lata...a jak to się zaczęło?
Aka: Tworzyłam kartki z papieru wizytówkowego, aż któregoś dnia trafiłam na portal Scrapujące Polki i potem już się wszystko rozkręciło :)
Misti: Jaki jest Twój ulubiony styl i forma pracy?
Aka: Z jednej strony uwielbiam prace w stylu vintage, a z drugiej bardzo lubię kolorowe, pochlapane i postemplowane prace. Lubię kartki, choć coraz częściej forma LO i zachowywanie wspomnień w taki właśnie sposób kradnie moje serce.
Misti: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Aka: Lubię pomagać, a jeśli do tego jest jeszcze okazja, żeby stworzyć coś z papieru - to już pełnia szczęścia :)
Misti: Skąd wzięłaś inspiracje do WOŚPowych notesów? Jak je tworzysz?
Aka: Moje notesy są takie, jakie sama chętnie bym przygarnęła, więc bez większej ilości dodatków, które mogłabym uszkodzić wrzucając je do swojej torebki. Jeden w stylu marynistycznym, drugi w kolorze Tiffany blue. Mam nadzieję, że znajdą szczęśliwych nabywców!
Misti: Dziękuję Ci Aniu za chwilę z nami.
Aka: Również dziękuję, zapraszam do licznego udziału w naszych notesowych i przepiśnikowych aukcjach! Szczęśliwego Nowego Roku!

Zapraszamy Was na bloga Ani


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP