środa, 10 grudnia 2014

Dublujemy - kolejny wywiad z Twórczynią!

Tak, jak obiecałyśmy - dziś publikujemy więcej niż jeden wywiad...
oto drugi z wywiadów opracowany przez Gogę... zapewne zastanawiacie się kim jest Goga... już niedługo uchylimy rąbka tajemnicy, a tymczasem...

Goga: Witaj Ewo! Czy jesteś gotowa na to, aby zaprezentować się i opowiedzieć nam o sobie?
EwaW: Witam. Mam na imię Ewa, a w sieci EwaW. Jestem jedną ze starszych (wiekiem, nie doświadczeniem ) scraperek. Mam trójkę dorosłych dzieci i cudowną trójeczkę wnucząt. Wszystkie wolne chwile poświęcam papierom i szydełku, chociaż te pierwsze zdecydowanie bardziej mnie pociągają.

Goga: Proszę, opowiedz w jaki sposób zainteresowałaś scrapbookingiem? Jak została zapoczątkowana ta papierowa miłość?
EwaW: Z papierem miałam do czynienia od wielu lat, ponieważ byłam nauczycielką i wszystkie potrzebne mi do pracy pomoce oraz dekoracje robiłam sobie sama.
Scrapbookingiem zainteresowałam się jednak przypadkowo. Pięć lat temu moja córka poprosiła mnie o zrobienie zaproszeń na swój ślub. Zaczęłam szukać inspiracji i wtedy trafiłam na forum scrappassion… no i wpadłam. Dzisiaj tych zaproszeń się trochę wstydzę, ale nikt nie jest od początku doskonały, zresztą ja nadal nie jestem.

Goga: Co powiesz nam o ulubionych technikach lub własnym stylu? Jestem bardzo ciekawa, jak to jest u Ciebie?
EwaW: Chyba nie mam ulubionego stylu, natomiast, co do formy to uwielbiam robić albumy zwłaszcza dziecięce oraz ciążowe. Nie lubię pudełek eksplodujących, zrobiłam do tej pory tylko jedno i jakoś ta forma (jedyna jak na razie) zupełnie do mnie nie przemawia.

Goga: Czemu właściwie zdecydowałaś się na dołączenie do akcji scraperek „Scrapuję z sercem dla WOŚP”? Co Cię do tego skłoniło?
EwaW: WOŚP wspieram od samego początku, ponieważ moje córki organizowały zbiórki pieniędzy i wtedy się „dorzucałam” do puszki. Dwa lata temu wystawiałam na aukcjach moje prace, głównie przepiśniki i kalendarze. Teraz postanowiłam zrobić to samo, lecz w grupie, bo w grupie raźniej

Goga: A jak było z Twoją inspiracją do tworzenia? Czy możesz uchylić nam rąbka tajemnicy?
EwaW: Skąd wzięłam …ze swojej głowy. Wybrałam papiery, które wg mnie pasują do projektu a potem zebrałam myśli, ułożyłam na papierze, przestawiałam, wymieniałam…i już.

Goga: Dziękuję Ci za wywiad i życzę dalszych sukcesów!

EwaW: Ja również dziękuję.

A teraz najlepsze - czyli prace wykonane przez Ewę...

    


Nie zapomniałyśmy, oto link do Bloga Ewy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP