niedziela, 29 grudnia 2013

Poznajmy Misti

Przedstawiam Wam Misti, zabieganą scraperkę, która właśnie tworzy swoją kolejną pracę.


Killa: Witaj, nie tracisz czasu :-)
Misti: Tak, tak jestem zaprogramowana. Nie umiem siedzieć bezczynnie. Gdybyś umówiła się ze mną w kawiarni, pewnie zostawiłabym klej i nożyczki w domu ;), ale zabrałabym mój notesik żeby móc szkicować.

Killa: Powiedz nam, kto kryje się pod nickiem Misti
Misti: Wieczna marzycielka Jowita, uzależniona od tworzenia i projektowania, której ciągle brakuje czasu. 

Killa: Dlaczego Misti?
Misti: Był bardzo mglisty poranek...a w tv moje dzieci oglądały właśnie bajkę o wróżkach, z których jedna nosiła imię Misti-chyba nie miałam wyjścia...

Killa: Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
Misti: To stara znajomość. Interesuję się sztuką i rzemiosłem. Rysuję, maluję, rzeźbię, majsterkuję, scrapuję, tworzę witraże, testuję wszystko, co mi wpadnie w ręce z mniejszym lub większym powodzeniem. 

Killa: Jaki jest Twój ulubiony styl i forma pracy?
Misti: Kocham eklektyzm i pewnie dlatego pokochałam scrapbooking. Komponowanie elementów, różniących się fakturą, kolorem, stylem, tworzywem, w jedną współgrającą całość jest dla mnie sztuką. Uwielbiam ten proces poszukiwania efektu doskonałego. Nie potrafię zdecydować się na jedną formę. To, co robię i jaką technikę wybieram jest kwestią chwili.

Killa: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Misti: Wiem, że im większa akcja, tym większe szanse na duże pieniądze i pomoc potrzebującycm. I chociaż brzmi to mało romantycznie, to taka jest prawda. WOŚP ma dużą moc. Więc jeśli możemy-pomagajmy!

Killa: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowego zapiśnika?
Misti: Tym razem dużą rolę odegrały kolory - optymistyczne i kontarstowe, a jednocześnie, mam wrażenie, romantyczne i nastrojowe. 

Killa: A masz jakieś miejsce, gdzie możemy pooglądać więcej Twoich prac?

Misti: Mój blog: http://withmisti.blogspot.com/, wrzucam tam coraz więcej moich tworów :-)

Killa: Dzięki za rozmowę

Misti: Dziękuję i pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP