środa, 18 grudnia 2013

Poznajjmy KaroDeco...



Killa: Cześć, to już trzeci nasz wywiad z autorkami WOŚPowych notesów, pierwsze lody zostały przełamane… masz tremę przed wywiadem?
KaroDeco: Chyba nie...

Killa: Opowiedz nam w kilku słowach o sobie.
KaroDeco:  Mam na imię Karolina, w świecie "scrapowym" kryję się pod nickiem KaroDeco. Moim hobby oprócz rękodzieła, jest turystyka. Wszystko co z nią związane mnie inspiruje, intryguje i cieszy.

Killa: Podróżowanie i poznawanie nowych miejsc może być wspaniałą inspiracją, a jak to się stało, że się zainteresowałaś scrapbookingiem?
KaroDeco:  Od zawsze lubiłam się bawić "papierem", ale jako tako scrapbookingiem zainteresowałam się w momencie poszukiwań inspiracji na mój ślub. Trafiłam w tedy na jeden blog scrapowy i tak się jakoś zaczęło, wciągając mnie bez reszty

Killa:Wiele z nas tak miało, wystarczyła chwila i już było po nas. Masz jakiś ulubiony styl i formę pracy?
KaroDeco: Stylu jako tako chyba nie mam. lubię różne formy, ale najlepiej się czuję tworząc notesy, albumy. Prowadzę pamiętnik córki w formie takiego smasha/journala a ostatnio wciąga mnie Project Life.

Killa: Czyli ta akcja była jakby skrojona dla Ciebie…
KaroDeco: Można powiedzieć, że tak

Killa: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
KaroDeco:  W zeszłym roku jedna ze scraperek współorganizowała akcję zbiórki fantów na rzecz WOŚP w Irlandii, przesłałam w tedy kilka rzeczy. W tym roku również postanowiłam pomóc, biorąc udział we wspólnej akcji z Biżuteryjkami i Scraperkami. Uważam, że warto pomagać, jak tylko ma się taką możliwość.

Killa: To prawda… podobno wszystko do człowieka wraca… więc chyba lepiej pomagać…
KaroDeco: Uważam, że warto pomagać. Każdy nasz najdrobniejszy gest, najmniejsza pomoc, może przerodzić się w coś wielkiego. Jak to się mówi:"ziarnko do ziarnka a będzie miarka

Killa: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowego/WOŚPowych notesów?
KaroDeco:  Inspiracje zaczerpnęłam z... głowy. Wybrałam papiery, przymierzyłam tekturkę, złapałam myśl i tak powstał mój notes.

Killa: To się czuje, że inspiracja wzięła górę nad chłodną kalkulacją – Twój notes jest cudny
KaroDeco: Dziękuję.

Killa: Dzięki za te kilka chwil, miło się rozmawiało
KaroDeco: Mnie również, dziękuję


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP